wtorek, 22 stycznia 2013

pierdol to, biegnij!


Nie potrafięinaczeeeeeeeeeeeej, kocham Go. Nie Ciebie. Potrafię ci kłamać prosto w oczy, jemu potrafiępatrzećw prost. Czuć przez ten wzrok co On czuje. Czuję, kocham, tęsknię. On też. A ty? Nie obchodzisz mnie tak na sto procent. Jebany rok. Pierdolony nie cały rok. My? Znamy się od WOŚPu, ponad rok, nie zależy mi, i tak jesteś. A On? On jest od lutego, jest styczeń. Pragnę...

Nienawidzę tego, że nie mogę byćcały czas przy Tobie.... A Ty przy mnie. H., proszę, błagam. Kochaj mnie. Kocham Cię, wiem że Ty mnie też??? A może coś sięzmieniło przez te kilka miesięcy. KURWA, pierdol to - biegnij!


PIH - Biegnij, nie oglądaj się /dzisiejsze reymonta, H.




Rozczarowanie to chleb powszedni
Nie są możliwe już happy end'y
Wszystko jest jasne, pierdol to, biegnij!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz