niedziela, 20 stycznia 2013

zjawiskowa ja


Ciekawy jest ten świat. Ludzie, których kochasz potrafią odejść bez słowa, za to Ci, których po prostu lubisz - widzą w tobie esencję zajebistości. Chujowe, pozdrawiam.
Dlaczego nie może być normalnie? Dlaczego nie możemy robić tego, co czujemy? Dlaczego nie potrafimy znów, tym razem bez przeszkód powiedzieć sobie znów 'kocham Cię'? Dlaczego nie możemy TAK PO PROSTU - być? Kurwa, w kółko ten sam temat. Ile można?

Jest okej, jesteś tu, jesteś... mój? Możesz być, lecz ciągnie mnie do Niego. Dlaczego nie potrafię pójść na łatwiznę i choć raz zrobić to, co dla mnie dobre? NIE BO PO CO.
Głupia ja.

No cóż, koniec chorowania, koniec weekendu, czas zmierzyć sięz poniedziałkiem. Powodzenia, kurde. Czy ktoś poda mi choć jeden sensowny argument dla którego mam być jutro w szkole? PROSZĘPROSZĘPROSZĘ

'95 party time, zaczynamy 18stki, moi mili.
+W MAJU NA BRING ME THE HORIZON DO WARSZAWKI, jaram się!


ADTR, dziękuję dobranoc




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz